פלטת צבעים בהשראת "האקטואליה"
האם קיים מושג כזה "שיק ישראלי"? הרי מי שחושב על עצמו כמחובר נפשית למושג CHIC, נוטה לשייך את עצמו למערב ורואה את ה"כאן" כמשהו הרבה פחות מתוחכם. שיק ישראלי יותר מתוחכם ומחוספס משיק אירופאי, נועז יותר, חוצה גבולות ומוסכמות, מפתיע וחצוף.
הוא לא מחייב עושר, אלא עמידות, הוא תמיד חייב להיות מעודכן. אקטואליה ותרבות עם פרשות חדה (משלו) שלא תשתמע לשני צדדים. הוא מרשים באהדתו לאופנה בעלת חותם אישי בולט. הוא יתלבש בבגדים מוקפדים מאוד ויתבשם בבושם והיא תתהדר בלבוש מלא בשיק.
רובנו חיים בחללים עירוניים מצומצמים שמאופיינים בעיצוב חסר דמיון וחסר צבע. המגמה השנה היא לשנות לחלוטין את התפיסה הזאת – יותר צבע, יותר הבעה, יותר אישי והרבה הרבה יותר ססגוני. שימוש בצבעים מגוונים, ססגוניות ומשחקי גוונים – לא עוד גווני אפור או בז' חיוורים. השנה הצבע חוזר לבית שלנו ויותר מכל דבר מבטא את האישיות שלנו. שימוש בצבעים עזים בקירות הבית, ריהוט ופריטים גדולים כקטנים הוא הביטוי החדש של ירוקים, צהובים, ורודים, כחולים – כולם יכולים להשתלב נהדר בחלל הבית ולשקף את האישיות של הגרים בו.