שיק ישראלי בעיצוב הבית

פלטת צבעים בהשראת "האקטואליה"

האם קיים מושג כזה "שיק ישראלי"? הרי מי שחושב על עצמו כמחובר נפשית למושג CHIC, נוטה לשייך את עצמו למערב ורואה את ה"כאן" כמשהו הרבה פחות מתוחכם. שיק ישראלי יותר מתוחכם ומחוספס משיק אירופאי, נועז יותר, חוצה גבולות ומוסכמות, מפתיע וחצוף.

הוא לא מחייב עושר, אלא עמידות, הוא תמיד חייב להיות מעודכן. אקטואליה ותרבות עם פרשות חדה (משלו) שלא תשתמע לשני צדדים. הוא מרשים  באהדתו לאופנה בעלת חותם אישי בולט. הוא יתלבש בבגדים מוקפדים מאוד ויתבשם בבושם והיא תתהדר בלבוש מלא בשיק.

רובנו חיים בחללים עירוניים מצומצמים שמאופיינים בעיצוב חסר דמיון וחסר צבע. המגמה השנה היא לשנות לחלוטין את התפיסה הזאת – יותר צבע, יותר הבעה, יותר אישי והרבה הרבה יותר ססגוני. שימוש בצבעים מגוונים, ססגוניות ומשחקי גוונים – לא עוד גווני אפור או בז' חיוורים. השנה הצבע חוזר לבית שלנו ויותר מכל דבר מבטא את האישיות שלנו. שימוש בצבעים עזים בקירות הבית, ריהוט ופריטים גדולים כקטנים הוא הביטוי החדש של ירוקים, צהובים, ורודים, כחולים – כולם  יכולים להשתלב נהדר בחלל הבית ולשקף  את האישיות של הגרים בו.

מאמרים נוספים

נעים להכיר, שמי הלנה מור

אחרי שנים רבות בעולם עיצוב פנים והום סטיילינג, התחלתי מסע מרגש, מעשיר וכיפי, שבו אני כותבת את הבלוג שלי ממקום אישי על נושאים הקרובים ללבי ולעיסוקיי, ומקווה לקרב אותם גם ללבכם ולביתכם.

נושאי הבלוג: עיצוב הבית, הום סטיילינג וטיולים סביב העולם, והם פונים אל בנות ה-40+ חובבות עיצוב ואל מעצבי פנים.

אני כותבת את מה שהייתי רוצה לקרוא בעצמי. באמצעות הבלוג והתכנים האותנטיים שבו, אני רוצה לקרב אל חייכם עוד יופי, סטייל וחוויות ולהכיר לכם דברים חדשים ומהנים.

רוצים לקבל ייעוץ לפני השיפוץ ללא התחייבות?

השאירו את הפרטים:

גלילה לראש העמוד
WhatsApp chat
דילוג לתוכן